OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel fitness centra FIT4LIFE,

Ing. Veronika Pochylá,

se sídlem Tyršovo nám. 470, Uh. Hradiště 686 01,

provozovnou Tyršovo nám. 470 Uh. Hradiště 686 01,

IČ 88680215,

DIČ CZ8854185076

e-mail: info@fit4life.cz,

tel.: 602 77 88 16 (dále jen „Fitcentrum“),

vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní; podmínky“):

 

I. Úvodní ustanovení
  1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených fitcentrem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti fitcentra a jeho zákazníků
  2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na internetové adrese (http://www.fit4life.cz/) a současně na recepci fitcentra.

II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech fitcentra
  1. Aktuální nabídka zboží a služeb fitcentra, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech fitcentra na adrese: fitness FIT4LIFE Tyršovo nám. 470, Uh. Hradiště, 686 01 a současně na internetové adrese fitcentra.
  2. Fitcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
  3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např. volnočasové poukázky Sodexo a další), a benefitní programy (např. Multisport, SODEXO, EDENRED  a další), podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách fitcentra a na webových stránkách. Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené fitcentrem pro čerpání benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno poplatků, v opačném případě není nákup ani využívání zboží nebo služeb prostřednictvím benefitů umožněn.
  4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje fitcentrum.


III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka

  1. Zákazník si zřizuje u fit centra zákaznický účet. Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře fitcentru. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 180 Kč.
  2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených fitcentrem, mimo služby osobního trenéra. Dle výše dobitého kreditu v částce 1000 Kč a vyšší je Zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny poskytující slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního ceníku fitcentra. Přiřazení odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle výše posledního vkladu na účet a zbývající nevyčerpaná částka na zákaznickém účtu je přiřazena do dané slevové skupiny. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Fitcentrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu.
  3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 6 měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 50 Kč. Celá zbývající výše Depositu bude přiřazena do slevové skupiny dle výše vkladu. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@fit4life.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a výmazu účtu.
  4. Fitcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání služeb fitcentra po určitou časovou hranici za konkrétně vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční permanentka do fitness apod.). Fitcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Fitcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Fitcentrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti členství.
  5. Fitcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží fitcentra. Fitcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále fitcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazní k informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Fitcentrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti permanentky.
  6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail fit4lifeuh@gmail.com s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.
  7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese https://fit4life.inrs.cz/rezervace a prostřesdnictvím mobilní aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci fitcentra.
  8. Fitcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu služeb a zboží v recepci fitcentra FIT4LIFE. Fitcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování.

 

IV. Zákaznický identifikátor
  1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli osoba, která má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její převedení do režimu „přenosná“ dle konkrétních podmínek fitcentra pro jednotlivé služby. Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 100,- Kč (vč. DPH), nevztahuje-li se na tento poplatek slevový benefit dle výše Depositu. Fitcentrum má právo požadovat náhradu škody v případě poškození zákaznické karty.
  2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazní k po vinen co nejdříve kontaktovat Fitcentrum, aby tuto kartu zablokovala. Fitcentrum neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.

 

V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
  1. Fitcentrum umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví fitcentrum. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky není možné vložit na Deposit Zákazníka.

     
VI. Rezervace

  1. Zákazník si může rezervovat aktivity fitcentra (dále jen „Rezervace“), pokud má u fitcentra zřízen zákaznický účet, na kterém je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity neb o tuto aktivitu přímo hradí.
  2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci fitcentra, a to na základě předložení; zákaznické karty a/nebo přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky.
  3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace.
  4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
  5. Fitcentrum stanoví storno poplatky pro jednotlivé služby individuálně. V případě sálových cvičení (např. TRX,bodystyling, slimbox, jóga, bosu a další) :

     Pokud Zákazník zruší svou rezervaci:

  1. více než 12 hodin před zahájením aktivity, není mu účtován storno poplatek;
  2. 12 a méně hodin před zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek v pevné částce 180 Kč.

     V případě využití uvolněného místa není storno poplatek účtován.

  1. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle fitcentra, osobně na recepci fitcentra či elektronicky přes klientský účet. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail info@fit4life.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. Fitcentrum posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.

 

VII. Prodej zboží a služeb přes internet

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu fitcentra jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními podmínkami, a že s obojím souhlasí.
  2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno fitcentrem automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi fitcentra.
  3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.
  4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky zobrazí na internetové stránce, související s koupí konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání zboží je adresa fitcentra. Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka jeho převzetím od fitcentra po zaplacení kupní ceny, včetně daně z přidané hodnoty. Před zasláním objednávky fitcentru je Zákazníku umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
  5. Smlouvy jsou po svém uzavření fitcentrem archivovány v elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto fitcentru. Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně na recepci fitcentra. V případě, že si objednané zboží Zákazník nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží připraveno fitcentrem k odběru, má fitcentrum právo odstoupit od Smlouvy. Platební podmínky
  6. V internetovém obchodu (e-shopu) fitcentra existují následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební kartou


VIII. Členství - automatické strhávání plateb (opakované platby)

  1. Členství je možné zakoupit přes platební bránu GoPay a to jako OPAKOVANÁ PLATBA. To znamená, že při zakoupení členství se bude uživateli automaticky strhávat další platba za členství z jeho platební karty. Uživatel má právo ve svém profilu automatické strhávání platby za členství zrušit. V takovém případě se postupuje podle smlouvy o členství, tzn. „předčasné ukončení členství“.
  2. Parametry členství jako: cena členství, počet dnů platnosti členství a kdy dochází k automatickému stržení další platby, jsou uvedeny u každého členství.
  3. S údaji platební karty zákazníka nakládá GoPay podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet, více zde: https://www.gopay.com/blog/jak-jsme-splnili-nejvyssi-bezpecnosti-standard-kartovych-asociaci/)
  4. Před zakoupením členství uživatel musí souhlasit s automaticky strhávanou platbou. Bez tohoto souhlasu není možné členství zakoupit.

IX. Odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy fitcentrum informoval, a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na kontaktní adresu fitcentra, nebo e-mailovou adresu: info@fit4life.cz nebo jiným vhodným způsobem (osobně ve fitcentru). Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu fitcentrum bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby fitcentrum použije stejný platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební karty, se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
  4. Platbu fitcentrum Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-l i Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
  5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí fitcentru zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené fitcentru bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno, opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Fitcentrum má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od smlouvy vrácena.
  6. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu fitcentra nebo předá osobně na recepci centra.
  8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle fitcentru zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

 

X. Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu (e-shopu) fitcentra a právním řádem platný m v ČR.
  2. Reklamní řád internetového obchodu (e-shopu) fitcentra je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.


XI. Ostatní ustanovení

  1. Fitcentrum si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace na dálku.
  2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem fitcentru.
  3. Fitcentrum má právo na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
  4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu internetového obchodu (e-shopu) fitcentra.

 

XII. Ochrana osobních údajů

  1. Při zpracování osobních údajů se fitcentrum řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25. 5. 2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci „Soukromí“ na adrese www.fit4life.cz

 

XIII. Závěrečná ustanovení
  1. Tyto Obchodní podmínky fitcentra jsou účinné od 1. 9. 2019 a jsou k dispozici na recepci fitcentra a na internetových stránkách fitcentra. Ing. Veronika Pochylá, provozovatel

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Fitcentrum

FIT4LIFE,

provozovatel Ing. Veronika Pochylá,

se sídlem Tyršovo nám. 470., Uh. Hradiště 686 01,

provozovna Tyršovo nám. 470, 686 01, Uh. Hradiště,

IČ 88680215,

DIČ CZ 8854185076,

e-mail info@fit4life.cz,

tel.: 602 77 88 16 (dále jen „fitcentrum“ nebo „prodávající“),

vydává s účinností od 1. 9. 2019 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)